خبر فوری

 
 
ادامه هراس افکنی علیه دیپلمات های پاکستان توسط ماموران سازمان اطلاعات افغانستان
کد خبر :279332866

10:16 1398/08/18


برچسب ها : پاکستان و افغانستان, سازمان اطلاعات افغانستان, سفارت پاکستان, هراس افکنی,

علی رغم اعتراض های شدید دولت پاکستان، روند هراس افکنی و اذیت و آزار دیپلمات های پاکستان سفارت این کشور در کابل همچنان ادامه دارد.


کابل: به گزارش راز نیوز| علی رغم اعتراض های شدید دولت پاکستان، روند هراس افکنی و اذیت و آزار دیپلمات های پاکستان سفارت این کشور در کابل همچنان ادامه دارد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منابع آگاه در وزارت امور خارجه پاکستان از ادامه روند هراس افکنی علیه دیپلمات های پاکستانی توسط ماموران سازمان اطلاعات افغانستان خبر دادند.

طبق گفته این منابع، ماموران سازمان اطلاعات افغانستان با لباس های مبدل، با تعقیب نمودن کارمندان سفارت پاکستان در کابل، آنان را در مسیر محل سکونتشان تا دفتر سفارت مورد اذیت و آزار قرار می دهند و این اقدامات در حین بازگشت کارمندان به منازلشان نیز ادامه دارد.

روز گذشته نیز ماموران سازمان اطلاعات افغانستان با متوقف نمودن خودروی کارمندان سفارت پاکستان، اقدام به فحاشی و استفاده از کلمات نامناسب علیه دیپلمات های پاکستانی نمودند.

ماموران اطلاعاتی افغانستان همچنین با خودروهای بدون پلاک خود، خودروهای متعلق به کارمندان سفارت پاکستان را هدف قرار داده و خسارت هایی را به این خودروها وارد آوردند.

لازم به ذکر است هفته گذشته پس از اذیت و آزار پی در پی کارمندان سفارت پاکستان، وزارت امور خارجه پاکستان با احضار کاردار سفارت افغانستان در اسلام آباد مراتب اعتراض شدید خود به نقص تدابیر امنیتی دیپلمات های پاکستانی را به وی ابلاغ و خواستار تحقیقات هرچه فوری دولت افغانستان در این باره شد.

 

ارسال نظر

 
1