خبر فوری

 
ادامه جنایات نیروهای امنیتی پاکستان علیه شهروندان ایالت بلوچستان
کد خبر :406958653

14:02 1397/10/17


نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، بیش از 20 تن از شهروندان منطقه جاو را بازداشت نموده و پس از دو روز ضرب و شتم و شکنجه،تمامی این افراد را آزاد نمودند.


کویته: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دیلی سنگر، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان، بیش از 20 تن از شهروندان منطقه جاو را بازداشت نموده و پس از دو روز ضرب و شتم و شکنجه،تمامی این افراد را آزاد نمودند.
بنابر جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بار دیگر با یورش به مناطق روستایی ایالت بلوچستان، بیش از بیست تن از اهالی زیرکانی منطقه جاو را بازداشت نموده و پس از انتقال به پایگاه متعلق به نیروهای امنیتی و ضرب و شتم و شکنجه شدید، آنان را آزاد کردند ،وضعیت برخی از این افراد بسیار وخیم گزارش شده است.
طبق اطلاعات دریافت شده از شهروندان محلی، وضعیت جسمانی عید محمد فرزند لعل بخش یکی از افراد آزاد شده، به علت شدت ضرب و شتم بسیار نامناسب و وخیم است و در مرکز درمانی زیلگ جاو، تحت درمان است.
طبق گفته پزشکان این مرکز درمانی، به علت شدت شکنجه های اعمال شده علیه این فرد، هر دو کلیه های عید محمد از کار افتاده اند.

لازم بذکر است نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در سال 2017 میلادی نیز با یورش به همین روستا، پس از بازداشت دو فرد مسن به نام های دوست محمد و محمد عمر، آنان را تحت شکنجه های خود، کشته بودند.

ارسال نظر

 
1