خبر فوری

 
ادامه جریان تحصن شیعیان با گذشت 10 روز/ راشد رضوی: جنبش ما تنها محدود به افراد شیعه نیست
کد خبر :2105258487

13:43 1400/01/23


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, تحصن کراچی, تحصن کنندگان, شیعه, شیعیان پاکستان,

تحصن کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه به همراه خانواده های اسرا در کراچی و دیگر نقاط کشور با حضور افراد شیعه همچنان ادامه دارد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| تحصن کمیته اقدام مشترک افراد ربوده شده شیعه به همراه خانواده های اسرا در کراچی و دیگر نقاط کشور با حضور افراد شیعه همچنان ادامه دارد، درحالیکه تحصن مرکزی در کراچی وارد روز یازدهم شده است. همچنین تحصن نمادین در میدان لبرتی لاهور و خیابان شماره 6 چنگی ملتان با حضور افراد شیعه به ویژه زنان و کودکان ادامه دارد.

راشد رضوی سخنگوی افراد ربوده شده شیعه طی اظهاراتش با بیان اینکه تقسیم شیعه براساس زبان را رد می کنیم و برای هر شیعه ربوده شده ای که به هر زبانی صحبت می کند و وابسته به هر حزب سیاسی که باشد، صدا بلند خواهیم کرد، افزود: بلکه ما علاوه بر شیعیان، خواستار پایان دادن به مفقود شدن های اجباری مردم سندی، بلوچی، پشتو، مهاجر، سرائکی، شیعه باشد یا سنی نیز هستیم. زیرا این مسئله زبان نیست، بلکه مسئله زیرپا گذاشته شدن و نقض شدید حقوق بشر و قانون اساسی پاکستان است. جنبش ما به همراه شیعیان برای تمامی افرادی است که دارای هویت و کارت ملی پاکستانی هستند.

ارسال نظر

 
1