خبر فوری

 
 
ادامه تحصن شیعیان کراچی مقابل خانه رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :627618342

22:03 1398/02/08


برچسب ها : ارتش, پاکستان, تحصن, تظاهرات, سازمان اطلاعاتی, شیعه,

ادامه تحصن شیعیان کراچی علیه افراد ربوده شده شیعه مقابل خانه رئیس جمهور پاکستان


 

به گزارش رازنیوز، با گذشت چند ساعت از تحصن جامعه شیعه مقابل خانه رئیس جمهور پاکستان، برای تسهیل این امر خیمه هایی نصب شده است. از طرفی علامه طالب جوهری از خطبا و سخنوران معروف شیعه نیز با حضور در محل تحصن، اظهار داشت، طلب حق نه عملی غیر قانونی است و نه افراط گرایی، بلکه حق ندادن اقدامی غیر انسانی و افراط گرایانه است.

 


تظاهرات کنندگان همچنان با قرائت دعای توسل و کمیل و راز و نیاز در بارگاه باری تعالی، از خداوند طلب کمک کرده و با این اقدام خود نشان دادند که تحصن، تنها برای گرفتن حق است و نه برای ایجاد تا امنی. تظاهرات کنندگان از بعد از ظهر امروز مقابل خانه دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان تحصن کرده و خاطر نشان کردند، شما نیز همچون ما خانواده دارید، باید جلوی اقدامات غیر قانونی و انسانی نیروهای اطلاعاتی و ربودن افراد گرفته شود، نیروهای امنیتی به چه حقی شبانه با پایمال کردن حریم خصوصی خانواده ها وارد منازل شیعیان شده و افراد را می ربایند؟ باید هرچه زودتر افراد ربوده شده آزاد شوند. تنها خواسته ی ما از مقام ریاست جمهوری ادای حق و بیان این امر است که جوانان و خانواده های ما را به کدامین گناه می ربایند، اگر افراد ربوده شده مجرم هستند آنها را در دادگاه ها مجازات کنند. ما نمیدانیم که آیا فرزندان مان زنده هستند یا نه. ما با وجود تشییع صدها جنازه و حملات تروریستی انجام شده علیه جامعه شیعه، همچنان شعار جانمان فدای پاکستان سرمیدهیم، آیا ما خائن هستیم؟ چرا تاکنون هیچ یک از عاملان حملات تروریستی علیه جامعه شیعه در سرتاسر کشور دستگیر نشده اند؟
لازم به ذکر است که نیروهای اطلاعاتی پاکستان تمامی افرادی را که نظری مخالف رای دولت یا ارتش داشته باشند را شبانه با یورش به منازل می ربایند، برخی از مقامات دولتی و نظامی پاکستان نیز با اشاره به این موضوع بیان کرده اند افرادی که آراء شان مخالف رأی دولت و ارتش باشد یا اقدامی مخالف رای دولتمردان انجام دهند را دستگیر می کنیم.

ارسال نظر

 
1