خبر فوری

 
 
ادامه اقدامات متعصبانه دولت محلی ایالت سند/ تشکیل پرونده قضایی علیه یکی دیگر از سخنرانان شیعه
کد خبر :1550564802

14:19 1399/11/21


برچسب ها : پلیس ایالت سند, دولت محلی ایالت سند, سید عارف کاظمی, شیعیان پاکستان, شیعیان کراچی, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

دولت محلی ایالت سند و پلیس این ایالت در ادامه اقدامات متعصبانه خود علیه مکتب تشیع و گسترش تفرقه در این ایالت علیه یکی دیگر از سخنرانان برجسته و نامور شیعه به نام حجت الاسلام سید عارف شاه کاظمی پرونده قضایی تشکیل داده است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| دولت محلی ایالت سند و پلیس این ایالت در ادامه اقدامات متعصبانه خود علیه مکتب تشیع و گسترش تفرقه در این ایالت علیه یکی دیگر از سخنرانان برجسته و نامور شیعه به نام حجت الاسلام سید عارف شاه کاظمی پرونده قضایی تشکیل داده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پلیس و دولت محلی ایالت سند در ادامه پیروی از دستورات رهبران گروه های تروریستی تکفیری سپاه صحابه با اتهام زنی واهی و بی اساس علیه حجت الاسلام سید عارف کاظمی وی را به دلیل آنچه که به عنوان اهانت به اصحاب رسول اکرم(ص) عنوان شده متهم خوانده و با تنظیم شکایت نامه علیه این سخنران برجسته مکتب اهل بیت(علیهم السلام) در مرکز پلیس شهرک ملیر کراچی پرونده قضایی تشکیل داده اند.

طبق ادعای مقامات پلیس حجت الاسلام سید عارف کاظمی در یکی از مجالس سه روزه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) در منطقه جعفر طیار شهر کراچی نسبت به اصحاب پیامبر(ص) جسارت و گستاخی نموده است.

گفتنی است دولت محلی ایالت سند و پلیس سند با دستورات رهبران گروه های تروریستی تکفیری و تحت فشارهای شدید این گروه ها با اتهام زنی های واهی سعی دارند عرصه فعالیت بر شیعیان را بیش از پیش تنگ کنند و عزاداری و مراسمات مذهبی شیعیان را به سوی محدودیت و در نهایت تعطیلی بکشانند.

دولت محلی ایالت سند از ماه مبارک رمضان سال گذشته و سپس در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در ماه های محرم و صفر به اتهامات واهی نقض قانون تجمع، اهانت به اصحاب رسول(ص) و غیره صدها تن از شیعیان این ایالت را مورد پیگرد قانونی قرار داده اند.

پلیس ایالت سند پیش از این علیه حجت الاسلام و المسلمین سید رضا حیدر رضوی و سپس سید علی رضا رضوی پرونده های قضایی تشکیل داده است، علاوه بر این صدها تن از شیعیان نقاط مختلف ایالت سند نیز به دلیل حضور در راهپیمایی عظیم و نمادین اربعین دارای پرونده قضایی در مراکز مختلف پلیس هستند.

ارسال نظر

 
1