خبر فوری

 
اختر مینگل: ترازویی که قرار بود عدالت را برای ما اجرا کند، میزانی برای وزن کردن اعضای بدن فرزندانمان شده است
کد خبر :25511541

19:03 1399/10/30


برچسب ها : اختر مینگل, پاکستان, تحریک انصاف, جنبش دموکراتیک پاکستان, حزب ملی بلوچستان, حزب ملی مردمی, حقوق بشر,

سردار اختر مینگل رهبر حزب ملی بلوچستان و عضو پارلمان پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه مقابل ساختمان کمیسیون انتخابات گفت: در ترازویی که باید به ما عدل و انصاف داده می شد، قطعه بدن فرزندان و آبروی بزرگان ما در آن وزن می شود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سردار اختر مینگل رهبر حزب ملی بلوچستان و عضو پارلمان پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه مقابل ساختمان کمیسیون انتخابات در محل تجمع جنبش دموکراتیک پاکستان در خصوص پرونده تامین مالی خارج از کشور ضمن انتقاد از سیاست های ناعادلانه سیاستمداران از جمله گروه های قدرتمند این کشور، گفت: اگر تنها یکی از احزاب بلوچستان درگیر پرونده بودجه خارجی بود، تاکنون علاوه بر به دار آویختن، علیه ما فتواهای خائن و دشمن کشور صادر کرده بودند. وی ضمن اشاره به حزب ملی مردمی پشتو گفت: علیه این حزب چنین اتهاماتی زدند که ثابت نشد، اما طی دسیسه های انجام گرفته یک حزب ملی محدود به ایالت خود شد. وی افزود: افرادی را که باید به دلیل درگیر بودن در پرونده بودجه های خارجی رد صلاحیت می کردند، نکردند، درحالیکه علی وزیر فرد منتخب شده مردمی از وزیرستان که برای احیای حقوق سرزمین خود صحبت می کند، برای رد صلاحیت او ثبت می کنند.

سردار اختر مینگل در ادامه خاطر نشان ساخت، در ترازویی که باید به ما عدل و انصاف داده می شد، قطعه بدن فرزندان و آبروی بزرگان ما در آن وزن می شود. سیاست این کشور قرار دادن پرچم بر روی خودرو و سپس غارت پاکستان است، شما با قرار دادن پرچم می توانید اسلحه و اجساد را قاچاق کنید. وی افزود: به عملیات های نظامی در بلوچستان پایان داده و ارتش باید به پادگان ها بازگردانده شود.

شایان ذکر است این تظاهرات مقابل ساختمان کمیسیون انتخاباتی علیه حزب حاکم تحریک انصاف PTI به منظور رسیدگی به پرونده دریافت بودجه خارجی از منابع غیرقانونی درحال انجام است.

ارسال نظر

 
1