خبر فوری

 
 
اخبار مربوط به گروه های تکفیری در پاکستان
کد خبر :229327123

15:20 1397/07/19


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, تکفیری,

دادگاه لاهور ،چودھری عابد رضا را که قاتل 6 نفر در فضای عمومی بوده است را تبرئه کرد.


 

دادگاه لاهور ،چودھری عابد رضا را که قاتل 6 نفر در فضای عمومی بوده است را تبرئه کرد. براساس اطلاعات حاصله از منابع خبری در پاکستان، چودھری عابد رضا وابسته به گروه تروریستی تکفیری لشکر جهنگوی است. وی از نامزدهای انتخاباتی حزب مسلم لیگ (ن) نیز بوده است. لازم به ذکر است که وی در فضای عمومی 6 تن را کشته بود که اکنون پس از گذشت چند وقت از این اتفاق، دادگاه لاهور وی رابا احترام تبرئه کرده است. گفتنی است که وی پس از کشتن 6 نفر درحال فرار از پاکستان بوده است که نیروهای امنیتی وی را دستگیر و روانه زندان کردند. اما پس از چندی اکنون دادگاه لاهور وی را با احترام تبرئه کرد.

 

 

 

شرکت لدهیانوی در جشن ملی عربستان سعودی


رهبر مرکزی گروه تکفیری اهل سنت و الجماعت، محمد احمد لدهیانوی، در جشن روز ملی عربستان سعودی شرکت کرده و این روز را به تمامی سران عربستان سعودی تبریک گفت . گفتنی است که وی با شرکت در این جشن، علاوه بر سفیر سعودی، با مقامات و نماینده های دیگر عربستان سعودی نیز ملاقات هایی داشته است.
 

 



پیام تبریک بابت آزادی اعضای اهل سنت و الجماعت


ناگفته نماند که اکانت رسمی گروه تکفیری اهل سنت و الجماعت پاکستان طی تویتی از آزاد شدن زندانیان وابسته به خود ابراز خوشحالی کرده و به آنان تبریک گفته است. اسامی این افراد به شرح ذیل است :
امیر مولانا محمد رمضان مینگل ،غوث حقانی، قاری عبدالولی، نصیر احمد ربانی، امین الله مجاهد، شاهزاده اهل سنت عبد الکبیر شاکر

 

 

ارسال نظر

 
1