خبر فوری

 
 
احتمال دریافت 6 الی 8 میلیارد دلار از بانک جهانی توسط پاکستان
کد خبر :1750187016

12:58 1398/02/05


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان, صندوق بین المللی پول, عمران خان, وام,

دولت اسلام آباد به منظور بهبود وضعیت اقتصادی در تماس با مقامات بانک جهانی است و بنابر برخی احتمالات، پاکستان مبلغ 6 الی 8 میلیارد دلار از بانک جهانی دریافت خواهد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دولت اسلام آباد به منظور بهبود وضعیت اقتصادی در تماس با مقامات بانک جهانی است و بنابر برخی احتمالات، پاکستان مبلغ 6 الی 8 میلیارد دلار از بانک جهانی دریافت خواهد کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پاکستان پس از گفتگو و رایزنی با مقامات صندوق بین المللی پول(IMF) با مقامات بانک جهانی نیز به گفتگو پرداخته است و  به زودی نخست وزیر پاکستان با مدیر بانک جهانی دیدار خواهد نمود.

طبق اعلام منابع آگاه، عمران خان نخست وزیر پاکستان در جریان سفر به چین فردا جمعه با مدیر بانک جهانی دیدار خواهد نمود و در خصوص موضوعات اقتصادی پاکستان به رایزنی خواهد پرداخت، در این دیدار عبدالرزاق داوود مشاور اقتصادی و عبدالحفیظ شیخ سرپرست وزارت خزانه داری پاکستان نیز حضور خواهند داشت.

هیئت پاکستانی در این نشست مدیر بانک جهانی را از سیاست های جدید افتصادی دولت آگاه خواهند نمود.

لازم به ذکر است پیش از این مقامات پاکستان در سطح بلندپایه ای به مذاکره با مقامات صندوق بین المللی پول پرداختند که در جریان این مذاکرات، دیدار عمران خان با مدیر عامل صندوق بین المللی پول نیز ترتیب داده شده است.

ارسال نظر

 
1