خبر فوری

 
 
اجلاس کابینه دولت پاکستان برای بررسی میزان پیشرفت در تدابیر حکومتی
کد خبر :877640490

15:56 1397/06/21


برچسب ها : ایالات, ایالت, پاکستان,

عمران خان با 4 تن از فرمانداران ایالات پاکستان دیدار و درمورد پیشرفت سیستم شهرداری این ایالات گفت و گو کرد.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری دان، عمران خان با 4 تن از فرمانداران ایالات پاکستان دیدار و درمورد پیشرفت سیستم شهرداری این ایالات گفت و گو کرد.

ناگفته نماند که در اجلاس کابینه ماه گذشته، عمران خان 6 تیم را با عنوان اجرای برنامه های دولت در طی 100 روز تشکیل داده بود.

رؤسای حزب تحریک انصاف مدعی شده بودند که در طی 100 روز آینده ( از شروع دولت این حزب در پاکستان) تغییر اساسی در سیستم عمرانی و آبادانی شهر ها ایجاد خواهند کرد. در طی اجلاس برگزار شده در ماه گذشته، عمران خان برای رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده بلوچستان نیز تیمی را تشکیل داده بود.

از شعارهای حزب تحریک انصاف قبل از انتخابات ، اِعمال سیستم شهرداری موجود در خیبر پختون خوا در سرتاسر کشور نیز بوده است که عمل به این اقدام در سرتاسر کشور موجب خشنودی و رضایت مردم خواهد شد.

از طرفی حزب مخالف، مسلم لیگ (ن) نیز در پی این بیانیه و شعار حزب تحریک انصاف، آنرا مورد انتقاد شدید قرار داده بود.

در این اجلاس برگزار شده، نظر بر آن شد که دولت بنابر اصل قانون اساسی، ماده 140، خواستار اجرای دستور تعیین شده در طی اجلاس کابینه از فرماندار ایالت سند و بلوچستان نیز خواهد شد.

فواد چودھری پس از اتمام این نشست وزرای کابینه در مصاحبه ای خطاب به خبرنگار خبرگزاری دان گفت، من نیز پیشنهاداتی برای بهتر شدن سیستم شهرداری کشور ارائه کرده ام که این پیشنهادات مطابق سیستم شهرداری شهرهای بزرگ و معروف جهان است. علاوه بر آن براساس این پیشنهادات مردم خود قادر به انتخاب شهردار خود خواهند بود.

ناگفته نماند که براساس گزارشات منتشر شده در ماه نوامبر سال گذشته، حکومت ایالت بلوچستان در عمل به بهبودی وضعیت شهرداری و درآمد ناموفق بوده است، و علت اصلی آن نیز نا آشنا بودن این حکومت به انجام اقدامات لازمه گزارش شده است.

ارسال نظر

 
1