خبر فوری

 
 
اجلاس اقلیت های مذهبی در دفتر وزارت امور مذهبی پاکستان
کد خبر :575520183

20:51 1397/11/30


برچسب ها : اقلیت های مذهبی, پاکستان, دین, سینگه, مسیحی, هندو,

درپی حضور نمایندگان ادیان مسیحی ، هندو و سینگه در دفتر وزارت امور مذهبی پاکستان، مشکلات و مسائل مربوطه مورد بحث قرار گرفتند.


 

به گزارش راز نیوز، درپی حضور نمایندگان ادیان مسیحی ، هندو و سینگه در دفتر وزارت امور مذهبی پاکستان، مشکلات و مسائل مربوطه مورد بحث قرار گرفتند.
براساس جزئیات حاصله، وزیر امور مذهبی پاکستان به نام نور الحق قادری با حضور در اجلاس اقلیت های مذهبی از فراهم کردن آموزش، بهداشت و خدمات اجتماعی در عبادتگاه های اقلیت های مذهبی خبر داد. گفتنی است در این اجلاس مقامات عالی رتبه وزارت امور مذهبی پاکستان، اعضای پارلمان و دیگر افسران عالی رتبه شرکت کردند.

نور الحق قادری وزیر امور مذهبی گفت : باتوجه به موضع و چشم انداز نخست وزیر، دولت خواستار انجام اقدامات زیادی برای رفاه جامعه اقلیت های مذهبی است. وی همچنین از ترویج گردشگری مذهبی در پاکستان و انجام اقدامات در زمینه رفاه جامعه اقلیت های پاکستان خبر داد و افزود : تضمین امنیت اماکن مذهبی، بازسازی آنها، فراهم کردن خدمات اجتماعی برای زائرین و غیر مسلمانان در پاکستان از اولویت های کاری دولت پاکستان بوده و دولت در این زمینه با نمایندگان اقلیت های مذهبی گفت‌وگو و مشاوره انجام خواهد داد.

نمایندگان اقلیت های مذهبی در پاکستان نیز با استقبال از اجلاس، از موضع نخست وزیر عمران خان حمایت کرده و ابراز داشتند که در انجام فعالیت ها و اقدامات اجتماعی و مذهبی دولت برای اقلیت های مذهبی در کنار دولت ایستاده ایم.

ارسال نظر

 
1