خبر فوری

 
 
اتهام زنی سناتور پاکستانی علیه ایران در آستانه سفر نخست وزیر پاکستان به تهران
کد خبر :140361252

11:44 1398/02/02


برچسب ها : اورماره, پاکستان و ایران, ساجد میر, عمران خان, مرز ایران و پاکستان, نخست وزیر پاکستان,

پروفسور ساجد میر سناتور جنبش جمعیت اهل حدیث پاکستان: نقش داشتن گروه ایرانی در حادثه تروریستی اورماره بسیار شرم آور و باعث تاسف است، مستندات نشان دهنده این است که هند و ایران مسئول اقدامات تروریستی در بلوچستان هستند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان، پروفسور ساجد میر سناتور جنبش جمعیت اهل حدیث پاکستان با اشاره به ادعای مقامات پاکستانی در خصوص نقش ایران در حادثه اخیر تروریستی در اورماره اظهار داشت: نقش داشتن گروه ایرانی در حادثه تروریستی اورماره بسیار شرم آور و باعث تاسف است، مستندات نشان دهنده این است که هند و ایران مسئول اقدامات تروریستی در بلوچستان هستند.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: هرگونه تلاش برای تفرقه افکنی در پاکستان را ناکام خواهیم گذاشت، علما و گروه های مذهبی پاکستان متحد بوده و نخواهند گذاشت ضربه ای به امنیت ملی پاکستان وارد گردد.

ساجد میر در ادامه با اشاره به انفجار چندین بمب در سریلانکا گفت: حوادث تروریستی در سریلانکا محکوم است و همین طور قتل 14 نیروی امنیتی پاکستان در اورماره و قتل عام شهروندان هزاره در کویته نیز مورد محکومیت است.

وی در ادامه با اتهام زنی علیه ایران افزود: گروه آزادی خواه(BRA) که توسط ایران آموزش دیده شده اند مسئولیت اقدام تروریستی در اورماره را بر عهده گرفته است که مراکز لجستیکی و آموزشی این گروه در ایران قرار دارد و این اقدام تروریستی از حمایت های هند نیز برخوردار است.

وی گفت: ایران باید تفکر و روش خود را تغییر دهد و سیاست های مداخله جویانه خود را کنار بگذارد، هیچ شهروند پاکستانی دخالت ایران و یا هر دولت دیگری را در کشور خود برنخواهد تابید.

ارسال نظر

 
1