خبر فوری

 
ابراز رضایت رئیس ارتش پاکستان از نخست‌وزیر و وزیر دارای
کد خبر :1432138530

10:02 1397/10/22


برچسب ها : اسد عمر, رئیس ارتش پاکستان, ژنرال باجو, عمران خان, نخست وزیر, نخست وزیر پاکستان, وزیر دارایی,

رئیس ارتش پاکستان ژنرال باجوا از کارکرد نخست‌وزیر عمران خان و وزیر دارای اسد عمر رضایت خود را اعلام کرد.


به گزارش «راز نیوز» چندی پیش خبری مبنی بر نارضایتی رئیس ارتش پاکستان از کارکرد دولت در برابر وضعیت اقتصادی منتشرشده بود که یکی از خبرنگاران معروف پاکستان بنام چودهری غلام‌حسین با نقل خبری به‌تمامی شایعات پایان داد. خبرنگار معروف پاکستان غلام‌حسین طی انتشار خبری به نقل از رئیس ارتش پاکستان ژنرال باجوا گفت: ژنرال باجوا طی سخنرانی هفته گذشته خود از کارکرد دولت در برابر وضعیت اقتصادی ابراز امیدواری و رضایت کرد افزود: عمران خان نخست‌وزیر و اسد عمر وزیر دارای تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی انجام داده‌اند و ارتش پاکستان کنار آن‌ها ایستاده و همکاری می‌کند.

رئیس ارتش پاکستان ژنرال باجوا در ادامه افزود: عمران خان و اسد عمر بهترین کارکرد را برای بهبود وضعیت اقتصادی داشته‌اند. پاکستان نیاز به کمک مالی داشت که این دو نفر این کمک مالی را برآورد کردند.

لازم به ذکر است اسد عمر وزیر دارای پاکستان طی گفتگوی با تلویزیون داخلی اعلام کرد پاکستان بدون دریافت کمک مالی از سوی صندوق بین‌المللی پول می‌تواند وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشد. وی افزود دولت حزب تحریک انصاف از عربستان سعودی کمک مالی بی‌قیدوشرط با سود کم بالغ‌بر 3 درصد دریافت کرده است.

ارسال نظر

 
1