خبر فوری

 
ابراز تمایل شرکت‌های آلمانی برای سرمایه گذاری در بخش انرژی تجدیدپذیر در پاکستان
کد خبر :1682747995

13:33 1401/07/30


برچسب ها : امتیاز شیخ, انرژی تجدید پذیر, دولت محلی ایالت سند, سرمایه گذاری خارجی, وزیر ایالت سند, وزیر نیروی سند,

طی دیدار هیئت عالی رتبه از سرمایه گذاران آلمانی با وزیر دولت محلی ایالت سند، شرکت‌های آلمانی نسبت به سرمایه گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر ابراز علاقه نشان دادند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی دیدار هیئت عالی رتبه از سرمایه گذاران آلمانی با وزیر دولت محلی ایالت سند، شرکت‌های آلمانی نسبت به سرمایه گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر ابراز علاقه نشان دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت سرمایه گذاران آلمانی روز گذشته با امتیاز شیخ وزیر نیروی دولت محلی ایالت سند در کراچی به دیدار و رایزنی پرداختند.

وزیر نیروی ایالت سند و هیئت آلمانی در جریان این دیدار در خصوص پروژه‌های مربوط به انرژی‌های جایگزین و تجدیدپذیر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

امتیاز شیخ وزیر دولت محلی ایالت سند در این دیدار گزارشی از سیاست‌های دولت و اقدامات صورت گرفته در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران اظهار داشت: دولت سند فرصت‌های مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم خواهد نمود.

در این دیدار هیئت آلمانی نسبت به حضور و مشارکت در بخش‌های مختلف انرژی‌های جایگزین از جمله تولید برق از انرژی خورشیدی، بادی و زباله سوز و تولید گاز هیدروژنی دوستدار محیط زیست ابراز علاقه نشان دادند.

وزیر دولت محلی ایالت سند نیز در از تمایل سرمایه گذاران آلمانی به سرمایه گذاری در بخش انرژی در ایالت سند استقبال نمود.

ارسال نظر

 
1