خبر فوری

 
 
ابراز تمایل امارات درخصوص سرمایه گذاری در شرکت های مختلف پاکستان
کد خبر :325303651

18:32 1401/05/15


برچسب ها : اقتصادی, امارات متحده عربی, پاکستان و امارات متحده عربی, سرمایه گذاری, صندوق بین المللی پول, کمک مالی,

امارات متحده عربی تمایل خود را برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در شرکت های مختلف پاکستان در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری اعلام کرده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | امارات متحده عربی تمایل خود را برای سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری در شرکت های مختلف پاکستان در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری اعلام کرده است.

به گفته خبرگزاری امارات، هدف از این طرح، کشف فرصت های سرمایه گذاری جدید در بخش های مختلف برای تقویت روابط متقابل بین دو کشور است و این ابتکار همچنین نشان دهنده تمایل امارات متحده عربی و پاکستان است که هر دو کشور خواهان پیشبرد همکاری در زمینه های مختلف از جمله گاز، زیرساخت های انرژی، منابع جایگزین انرژی، مراقبت های بهداشتی، بیوتکنولوژی، فناوری کشاورزی، لجستیک، ارتباطات دیجیتال، تجارت الکترونیک و خدمات مالی هستند.

شخصیت های قدرتمند پاکستان با مقامات آمریکایی، عربستان سعودی و همچنین مقامات ارشد امارات متحده عربی تماس گرفته و از آنها درخواست کرده اند تا جهت احیای برنامه تعلیق شده صندوق بین المللی پول حمایت مالی لازم کنند.

یک مقام ارشد پاکستانی اظهار کرد که پاکستان می خواهد قبل از 17 مرداد (8 اوت) از کشورهای دوست کمک مالی دریافت کند تا هیئت مدیره صندوق بین المللی پول بتواند برنامه 7 میلیارد دلاری پاکستان را تا قبل از 2 شهریور (24 اوت) احیا گرداند.

ارسال نظر

 
1