خبر فوری

 
 
ابراز تاسف دبیرکل سازمان ملل متحد در خصوص جان باختگان سیل سهمگین اخیر در پاکستان
کد خبر :1991590318

10:54 1401/06/08


برچسب ها : آنتونیو گوترش, پاکستان و سازمان ملل متحد, دبیر کل سازمان ملل متحد, سیل زدگان, منیر اکرم, نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد,

دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با نماینده دائم پاکستان در نیویورک مراتب تأسف و تأثر خود نسبت به سیل سهمگین اخیر در پاکستان و تلفات جانی ناشی از این سیل را ابراز داشت.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با نماینده دائم پاکستان در نیویورک مراتب تأسف و تأثر خود نسبت به سیل سهمگین اخیر در پاکستان و تلفات جانی ناشی از این سیل را ابراز داشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک روز گذشته با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار نمود.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در این دیدار ابراز داشت: ما از جامعه جهانی درخواست می‌کنیم به کمک پاکستان بیایند تا احیا و بازسازی پاکستان ازسرگرفته شود.

منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد نیز در این دیدار دبیرکل سازمان ملل را از تلفات جانی ناشی از وقوع سیل سهمگین در پاکستان و بی خانمانی بیش از 3 میلیون نفر از اهالی مناطق سیل زده آگاه ساخت.

ارسال نظر

 
1