خبر فوری

 
 
ائتلاف گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ حمله به ارتش پاکستان در آواران را بر عهده گرفت
کد خبر :277827209

18:49 1399/10/01


برچسب ها : ارتش پاکستان, براس, بلوچ, بلوچستان, حمله, شبه نظامیان بلوچ,

بلوچ خان، سخنگوی ائتلاف گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ (BRAS)، در بیانیه ای که از مکانی نامعلوم برای رسانه ها صادر شد، مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در آواران را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| بلوچ خان سخنگوی ائتلاف گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ (BRAS)، در بیانیه ای که از مکانی نامعلوم برای رسانه ها صادر شد، مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در آواران را بر عهده گرفت.

بلوچ خان گفت روز گذشته کاروانی از موتورسیکلت ها و وسایل نقلیه ارتش پاکستان در منطقه جت بازار کولواه مورد حمله افسران ائتلاف قرار گرفت که در نتیجه آن 10 نفر از پرسنل ارتش پاکستان در دم کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

سخنگوی ائتلاف گروه های مسلح آزادی خواه بلوچ افزود: ارتش پاکستان درحالی مورد حمله قرار گرفت که در حال پیشروی عملیات نظامی بود، ارتش پاکستان پیش از این نیز با عملیات های خود در منطقه جت بازار و مناطق اطراف آن و با نشانه گرفتن مردم عادی بلوچ باعث کوچ اجباری آنان شده بود .

بلوچ خان در ادامه گفت فدائیان بلوچ ما آماده حفاظت از مردم بلوچ و منافع ملی هستند. حملات ما به نیروهای اشغالگر پاکستانی (ارتش پاکستان) و همكاران آنها، بی وقفه ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1