خبر فوری

 
 
ائتلاف نظامی بلوچ آجوئی سنگر مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :2053160035

10:27 1400/12/02


برچسب ها : ائتلاف نظامی بلوچ راجی آجوئی سنگر, ارتش پاکستان, براس, بندر گوادر, گروه های مسلح بلوچ,

ائتلاف نظامی گروه های تجزیه طلب بلوچ موسوم به بلوچ راجی آجوئی سنگر(براس) در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در گوادر را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ائتلاف نظامی گروه های تجزیه طلب بلوچ موسوم به بلوچ راجی آجوئی سنگر(براس) در بیانیه ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان در گوادر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلوچ خان سخنگوی این ائتلاف نظامی در بیانیه ای ابراز داشت: فدائیان بلوچ ائتلاف نظامی براس یک کاروان ارتش پاکستان را در منطقه بدوک گوادر هدف قرار دادند که مسئولیت آن را براس بر عهده می گیرد.

بلوچ خان افزود: فدائیان بلوچ راجی آجوئی سنگر امروز یکشنبه کاروان خودروهای ارتش دشمن(ارتش پاکستان) را در حوالی منطقه بدوک بزرگراه مکران کوستل به وسیله سلاح های سنگین هدف قرار دادند که در نتیجه آن دست کم 3 نظامی ارتش دشمن به هلاکت رسیده و 5 تن دیگر نیز زخمی شدند، در حالی که آسیب جدی به خودروهای این کاروان وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این حمله بالگرد ارتش دشمن در محل حضور یافت، اما فدائیان ائتلاف براس بر اساس یک برنامه ریزی دقیق به پناهگاه های امن رسیدند.

سخنگوی ائتلاف براس تصریح کرد: پس از موفقیت حملات فدائیان بلوچ در مناطق شهری و کوهستانی، ارتش شکست خورده عملیات نظامی را در مناطق شهرنشین بلوچستان را آغاز نموده و در حال ربودن شهروندان بلوچ به ویژه نوجوانان و جوانان است. تصور دشمن برای به کنترل درآوردن ملت بلوچ از طریق لشرکشی و ارتکاب ظلم و جنایت، غلط و نادرست است در حالی که شکست، سرنوشت همیشگی دشمن خواهد بود.

وی افزود: حملات فدائیان بلوچ به ارتش اشغالگر پاکستان و همراهان آن با شدت هرچه تمام تر تداوم خواهد داشت و ما انتقام تمامی جنایت های صورت گرفته علیه ملت بلوچ را خواهیم گرفت.

 

ارسال نظر

 
1