خبر فوری

 
آمریکا خواستار همکاری با پاکستان
کد خبر :1347402731

20:55 1397/09/27


برچسب ها : آمریکا, پاکستان,

نماینده کنگره آمریکا و رئیس احتمالی کمیته خارجی مجلس برید شرمین اظهار کرد: آمریکا خواستار همکاری با پاکستان است و آمریکا به همکاری‌های خود به پاکستان ادامه می‌دهد.


 

به گزارش راز نیوز آقای برید شرمن نماینده کنگره آمریکا و رئیس احتمالی کمیته خارجی مجلس در مصاحبه با خبرنگاران در موضوع پاکستان اظهار کرد: آمریکا خواستار همکاری با پاکستان است و با دولت کنونی پاکستان همانند دولت‌های سابق همکاری می‌کند.

در ادامه وی حمایت پاکستان از تروریست‌ها در منطقه را تکذیب کرد و گفت: آمریکا با دولت‌های سابق نظامی پاکستان که نظام جمهوری را قبول نداشتند هم همکاری و گفتگو را به عمل آورد. و حمایت آمریکا از جنبش‌های آزادی‌خواه در پاکستان را هم رد کرد.

وی خواستار تحقیقات در مورد انتخابات کنونی پاکستان نیز شد. وی درخواست آزادی دکتر شکیل آفریدی که خبر مخفی گاه اسامه بن‌لادن را به آمریکا داده بود را نیز اضافه کرد. آمریکا می‌تواند وجود مخفی گاه اسامه بن‌لادن در نزدیکی پادگان ارتش پاکستان را نادیده بگیرد ولی آمریکا نمی‌تواند زندانی بودن کسی که خبر مخفی گاه اسامه بن‌لادن را داده را نادیده بگیرد. وی افزود برای برگرداندن دکتر شکیل آفریدی و خانواده او به آمریکا هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد و این کار برای روابط آمریکا و پاکستان بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر

 
1