خبر فوری

 
 
آمریکا : افزایش تحریم های اقتصادی عليه ايران
کد خبر :1585465435

12:39 1397/05/26


برچسب ها : ایران, تحریم, نفت,

وزیر خارجه ی آمریکا اعلام کرد : تیمی برای افزایش تحریم های اقتصادی عليه ايران درست کرده ایم


وزیر خارجه ی آمریکا اعلام کرد : تیمی برای افزایش تحریم های اقتصادی عليه ايران درست کرده ایم که اسم آن '' گروه اقدامات ایران یا iran action team'' است.

وی افزود : تیم مذکوره برای افزایش تحریم ها علیه ایران و کشورهایی که با ایران روابط تجاری داشته باشند درست شده است. رهبر این گروه برائن هُک نام دارد.

مایک پومپیو گفت : تقریبا 40 سال است که دولت ایران مسئول رفتار آمریکا، ایالات متحده و شرکای ما و خشونت علیه مردم ایران است.

طبق گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری AFP : پومپیو گفت : امیدواریم که به زودی بتوانیم با ایران برنامه ی مذاکرات جدید را شروع کنیم، اما ما می خواهیم قبل از آن نیز تغییرات داخلی و خارجی اساسی ای در حکومت ایران مشاهده کنیم.

وی افزود : تغییراتی که ما خواستار آن هستیم این است که : ایران حزب الله و سوریه را حمایت نکند، برنامه انرژی اتمی را لغو کند و زندانیان آمریکایی را رها کند.

برائن هُک نیز گفت : این تیم متعهد به تغییر رفتار ایران است که برای دستیابی آمریکا به اهداف مورد نظرش در سطح جهانی تلاش خواهد کرد.

وی افزود : ما خواهان همکاری جدی از سوی ایالات متحده و شرکت های متحده ی خود هستیم.

وی در ادامه نیز افزود : آمریکا برای افزایش تحریم های اقتصادی عليه ايران، درحال تلاش برای پیوستن کشورهای مختلف به برنامه ی خود است. این تحریم شامل : جلوگیری از صادر کردن نفت ایران، سرکوب بخش مالی و صنعت حمل و نقل ایران است.

 



هدف ما کاهش صادرات نفت ایران به کشورهای مختلف است تا درآمد نفتی ایران تا تاریخ 4نوامبر به صفر برسد.

ناگفته نماند که آمریکا در هفته ی گذشته کشورهایی که با ایران تجارت کنند را تهدید کرده بود.
درحالی‌که رهبر ایران آیت الله سید علی خامنه ای نیز در سخنرانی خود گفته بودند : ما نه با آمریکا مذاکرات میکنیم و نه جنگ.

ارسال نظر

 
1