خبر فوری

 
آلمان : پناهندگان افغانستان و پاکستان عضو سازمان های افراطی هستند
کد خبر :27806338

20:47 1397/12/20


برچسب ها : آلمان, افغانستان, پاکستان, پناهجو, پناهنده, تررویسم, تروریست,

رئیس دفتر مهاجرین و پناهندگان آلمان آقای هانس اکهارد طی مصاحبه خبری با خبرگزاری " ویلت ام زونتاگ " گفت : پناهندگان کشورهای افغانستان و پاکستان ، خود به عضویت در گروه های تروریستی و جنایات جنگی اعتراف می کنند .


 

به گزارش راز نیوز، درحال حاضر بحث مهاجران وابسته به گروه های تروریستی در آلمان داغ است. آلمان در این رابطه می گوید : درمیان پناهندگان افرادی نیز حضور دارند که در کشورهای خود علاوه بر آنکه عضو گروه های تروریستی بودند، مرتکب اقداماتی شده اند که این اقدامات در دایره اقدامات تروریستی قرار می گیرند.

رئیس دفتر مهاجرین و پناهندگان آلمان آقای هانس اکهارد طی مصاحبه خبری با خبرگزاری " ویلت ام زونتاگ " گفت : پناهندگان ، خود به عضویت در گروه های تروریستی و جنایات جنگی اعتراف می کنند.
رئیس بی ای ام اف در ادامه تصریح کرد که بیش تر پناهندگان کشورهای افغانستان و پاکستان در فرم های پناهندگی، خودشان به این موضع اعتراف می کنند که در کشورهای خود عضو گروه های تروریستی همچون طالبان و غیره بوده اند. پناهجویان این کشورها معمولا برای دستیابی به پناهندگی سیاسی و از دست ندادن فرصت به چنین اقدامات خود اعتراف می کنند.

وزیر کشور آلمان در پارلمان اروپا طی ابراز آماری خاطر نشان کرد که 5 هزار تن از پناهندگان سیاسی از سال‌ 2014 تا 2019 میلادی افرادی هستند که ما در رابطه با اقدامات تروریستی در کشورهایشان به آنها مشکوک هستیم، و در این رابطه تحقیقات انجام می دهیم.

هانس اکهارد خاطر نشان کرد که پرونده این 5 هزار پناهجو را به دلیل اعترافاتشان مبنی بر همدستی و عضویت در گروه های تروریستی در کشورشان، را به دست اداره های تحقیقاتی و امنیتی سپرده ایم.
وی در ادامه با حمایت از اقدامات بی ای ام اف، اظهار داشت که این اداره در رابطه با چنین مسائلی به طور محتاط عمل می کند، و چون این اداره، اداره ای تحقیقاتی نیست، به همین دلیل چنین پرونده هایی را برای بررسی در اختیار اداره های تحقیقات و امنیتی قرار می دهیم.

ارسال نظر

 
1