خبر فوری

 
 
آفتاب نذیر خطاب به نهادهای امنیتی متعصب وهابی: شیعیان را همچون گذشته در بند اسارت ها درآورده و آنها را تربیت کنید
کد خبر :2002239220

17:41 1400/01/19


برچسب ها : آفتاب نذیر, ارتش پاکستان, پاکستان, دولت پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سازمان های امنیتی, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعیان, شیعیان پاکستان, وهابیت,

آفتاب نذیر یک فرد متعصب وهابی با متهم کردن شیعیان به برهم زدن امنیت کشور و با تروریست خطاب کردن شیعیان، به نهادهای امنیتی پاکستان گفت که اول از همه آن 32 الی 36 هزار تروریست و ترور کننده که از سوریه و ایران با دیدن دوره های آموزشی نظامی به پاکستان آمده اند را باید کنترل کنید.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آفتاب نذیر یک فرد متعصب وهابی با متهم کردن شیعیان به برهم زدن امنیت کشور و با خطاب کردن شیعیان به عنوان تروریست ، به نهادهای امنیتی پاکستان گفت که اول از همه آن 32 الی 36 هزار تروریست و ترور کننده که از سوریه و ایران با دیدن دوره های آموزشی نظامی به پاکستان آمده اند را باید کنترل کنید.

آفتاب نذیر از عناصر تفرقه گرای فعال و ساکن انگلیس در ویدیوی جدیدی که از خود منتشر کرده است با اشاره غیرمستقیم به رزمایش های نیروی دریایی پاکستان-ایران در بندرعباس، این امر را نزدیک شدن با دشمن اصلی خود (وهابیت) خواند و گفت: که این افراد با انجام عملیات های چریکی و جنگی در سوریه وقتی پا به کشور بگذارند بزودی شاهد کشتار جمعی علما و افراد سنی و وهابی خواهیم بود. وی با تروریست و شرور خواندن شیعیان افزود که تا وقتی که نهادهای امنیتی این افراد را 5 الی 10-15 سال به بند اسارت نگیرند و تفکر این افراد را عوض نکنند، تروریسم از این منطقه خاتمه پیدا نخواهد کرد.

آفتاب نذیر ابراز داشت که ابتدا این افراد را 5-7-10 سال قرنطینه کنید و به آنها بفهمانید (تفکراتشان را عوض کنید) اگر این کار هم جواب نداد، نهادهای امنیتی بهتر میدانند و تجربه دارند که با همچین افرادی چه برخورد هایی باید صورت گیرد. (اشاره به ربایش اجباری افراد بیگناه برای چندین ماه یا سال)

وی بیان کرد وقتی شما (دولت و نهادهای امنیتی پاکستان) تا این حد آمده اید که درحال سازش و مصالحه کردن با دشمنان دیرینه خود شده اید (هند) پس این افراد که از جنگ سوریه برگشته اند منظور من آن تروریست های شیعه ای هستند که از طریق ایران به پاکستان ورود پیدا میکنند باید مراقب این افراد بود و شما اطلاعات کامل این افراد را دارید و بایستی کارت ملی و پاسپورت آنها را مسدود کنید آنها را به اسارت بگیرید و برای تغییر تفکرشان 3 سال 6 سال 10 سال روی آنها کار کنید تا آنها نتوانند در پاکستان حوادث تروریستی بوجود بیاورند. اگر این کارها انجام نگیرد حوادث گوناگونی مانند حادثه نلتر و بلوچستان و ترور های شبیه ترور های شهر کراچی پیش خواهند آمد، علما قتل عام میشوند. اگر شما خواهان امنیت در این کشور (پاکستان) هستید شما باید این کارها را انجام بدهید. من از هیئت حاکمه نظامی، نهادهای امنیتی اطلاعاتی، و حزب های قدرتمند درخواست میکنم که برای کنترل این 36 هزار خون آشام (اشاره به شیعیان) باید به فکر ساخت یک استراتژی باشند. تا وقتی این تروریست ها(شیعیان) را دستگیر نکنید این رویای شما که یک پاکستان پر از صلح است فقط صرف یک رویا خواهد ماند و پاکستان هرگز روی امنیت و صلح را به خود نخواهد دید.

شایان ذکر است آفتاب نذیر که از عناصر فعال در فضای مجازی گروه تررویستی سپاه صحابه شناخته می شود از سال گذشته و پس از حملات عناصر تکفیری-تروریستی به شیعیان ظهور و درحال سعی برای تشدید تفرقه گرایی میان شیعه و سنی در پاکستان و ایجاد بستری ناآرام برای شیعیان در پاکستان است. گفتنی است پیج ها و حساب های کاربری مختلف سپاه صحابه در فضای مجازی به ویژه توییتر فعالیت و گفته های او را نشر می دهند.

ارسال نظر

 
1