خبر فوری

 
 
آغاز هفدهمین کنفرانس بین المللی الکتروفیزیولوژی قلب در راولپندی
کد خبر :329337093

16:06 1398/12/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, رئیس جمهور, کنفرانس,

هفدهمین کنفرانس بین المللی الکتروفیزیولوژی قلب در سازمان قلب و عروق نیروهای مسلح AFIC و موسسه ملی بیماریهای قلبی NIHD در راولپندی با حضور الکتروفیزیولوژیک های قلبی از سراسر جهان آغاز شده است.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| هفدهمین کنفرانس بین المللی الکتروفیزیولوژی قلب در سازمان قلب و عروق نیروهای مسلح AFIC و موسسه ملی بیماریهای قلبی NIHD در راولپندی با حضور الکتروفیزیولوژیک های قلبی از آمریکا، انگلیس، مصر، قطر، لبنان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان و سراسر جهان آغاز شده است.

طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، کنفرانس سه روز با شرکت دکتر عارف علوی به عنوان مهمان خصوصی در مراسم افتتاحیه آغاز شد. رئیس جمهور پاکستان طی سخنرانی در مراسم افتتاحیه، با تقدیر از خدمات پزشکان و کارمندان پیراپزشکی برای معالجه بیماران قلبی در AFIC و NIHD، گفت: باید به تدابیر بهداشتی جهت جلوگیری از مبتلا شدن به بیماریهای واگیر دار توجه کنیم، وی همچنین از پشتیبانی برای تحقیق و توسعه موسسه ملی تحقیقات قلبی و عروقی از جمله ای اف آی و ان آی اچ دی ابراز اطمینان کرد. گفتنی است ژنرال سپهبد محمد عامر معاون ژنرال ارتش پاکستان و سپهبد ژنرال خاور رحمن جراح عمومی پاکستان از رئیس جمهور پاکستان به عنوان مهمان خصوصی استقبال کردند.  

ارسال نظر

 
1