خبر فوری

 
 
آغاز سومین مسابقات بین المللی رقابتی ارتش پاکستان
کد خبر :933381528

13:40 1398/12/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, سازمان مبارزه با تروریسم,

سومین دوره مسابقه بین المللی رقابتی ارتش پاکستان با حضور 7 دسته نظامی از نیروی زمینی و هوایی ارتش پاکستان و دسته های نظامی 16 کشور، روز گذشته در مرکز ملی مبارزه با تروریسم بخش کهاریان آغاز شد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| سومین دوره مسابقه بین المللی رقابتی ارتش پاکستان با حضور 7 دسته نظامی از نیروی زمینی و هوایی ارتش پاکستان و دسته های نظامی 16 کشور بلاروس، چین، مصر، آلمان، اندونزی، عربستان سعودی، مالدیو، فلسطین، روسیه، آفریقای جنوبی، سریلانکا، ترکیه، امارات متحده عربی، آمریکا، انگلیس و ازبکستان ، روز گذشته در مرکز ملی مبارزه با تروریسم بخش کهاریان آغاز شد.

 

 

 

طبق گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان، طی برگزاری سه روزه این مسابقات، قدرت جسمی، استحکام ذهنی و مهارت های حرفه ای نیرو های نظامی مورد بررسی قرار می گیرد. اکنون رقابت تیم های ارتش پاکستان به یک رقابت جهانی تبدیل شده است که در آن شرکت کنندگان علاوه بر بهره مندی از تجربیات یکدیگر، از تجربیات موفقیت آمیز ارتش پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم نیز استفاده می کنند.

ناگفته نماند ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان امروز (چهارشنبه) با حضور در محل برگزاری، مسابقات را از نزدیک مشاهده و با دسته های نظامی کشورهای مختلف دیدار و گفتگو کرد.

 

 

 

ارسال نظر

 
1