خبر فوری

 
 
آغاز رزمایش مشترک نظامی پاکستان و ترکیه " آتاتورک 2021 "
کد خبر :1749728536

16:13 1399/11/18


برچسب ها : آتاتورک 2021, ارتش پاکستان, پاکستان و ترکیه, رزمایش آتاتورک, رزمایش جناح, رزمایش مشترک نظامی پاکستان و ترکیه, ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه, نیروی زمینی ارتش ترکیه,

رزمایش مشترک نظامی تکاوران و نیروهای ویژه ارتش پاکستان و ترکیه " آتاتورک 2021 " امسال در منطقه تربیله پاکستان از 16 بهمن آغاز شده و تا 2 اسفند ادامه خواهد یافت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | رزمایش مشترک نظامی تکاوران و نیروهای ویژه ارتش پاکستان و ترکیه " آتاتورک 2021 " امسال در منطقه تربیله پاکستان از 16 بهمن آغاز شده و تا 2 اسفند ادامه خواهد یافت.

هدف این رزمایش افزایش همکاری بین نیروهای مسلح دو کشور و افزایش توانمندی رزمی آن ها می باشد. دسته های نظامی ارتش ترکیه دو روز پیش از آنکارا برای برگزاری این رزمایش وارد خاک پاکستان شده بودند. این رزمایش مشترک نظامی بین نیروهای ارتش پاکستان و نیروهای زمینی ارتش ترکیه با مشارکت ستاد کل نیروهای مسلح ترکیه در حال برگزاری است.

رزمایش مشترک نظامی تکاوران و نیروهای ویژه ارتش پاکستان و ترکیه از سال 1998 آغاز شد و در مناطق مختلف برگزار شده است. گفتنی است این رزمایش در زمان برگزاری در خاک پاکستان به عنوان "رزمایش آتاتورک" خوانده می شود و در زمان برگزاری در خاک ترکیه "رزمایش جناح" نامیده شود.

 

ارسال نظر

 
1