خبر فوری

 
 
آغاز حصار کشی مرز ایران و پاکستان توسط ارتش پاکستان
کد خبر :1867364791

21:38 1397/12/27


برچسب ها : ایران, پاکستان, تروریست, حصار کشی مرز, عاصم سلیم باجوا,

ژنرال عاصم سلیم باجوه سخنگوی سابق سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان : تا کنون 370 کیلومتر خط مرزی را حصار کشی کرده ایم. از ماه آینده ادامه کار حصار کشی مرز آغاز خواهد شد. مرز ایران با پاکستان را حصار کشی خواهیم کرد.


 

به گزارش راز نیوز، ژنرال عاصم سلیم باجوه سخنگوی سابق سازمان روابط عمومی ارتش پاکستان در سمینار توسعه معدنی اعلام کرد: وضعیت در بلوچستان در حال بهبود است. اکنون در بلوچستان منطقه ممنوعه برای نیروهای امنیتی وجود ندارد. بلوچستان از 10 سال گذشته با تروریسم مواجه بوده اما اکنون وضعیت در بلوچستان در حال بهبودی است.

وی در ادامه افزود: امنیت در بلوچستان برقرار شده است. اکنون سفر پیشرفت را آغاز کرده ایم. پس از لاهور و اسلام آباد پروژه شهر امن به زودی در کویته نیز شروع به کار خواهد کرد. پس از کویته در شهرهای حب و گوادر این پروژه را آغاز خواهیم کرد. همکاری کامل خود را با دولت ایالت بلوچستان خواهیم داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای بهبود وضعیت اقتصادی و برقراری امنیت، مسئله امنیت مرزی اجتناب ناپذیر است. تا کنون 370 کیلومتر خط مرزی را حصار کشی کرده ایم. از ماه آینده ادامه کار حصار کشی مرز آغاز خواهد شد. مرز ایران با پاکستان را حصار کشی خواهیم کرد. وی در ادامه افزود: تا کنون از منابع طبیعی بلوچستان استفاده نشده است. در گذشته با مشکلات سیاست های زیرساخت و فقدان شفافیت مواجه بوده ایم.

لازم به ذکر است برخلاف ادعای ژنرال عاصم سلیم در چند ماه گذشته فعالیت گروهای تروریستی و گروهای های آزادی خواه بلوچستان افزایش یافته است. این در حالی است که طی هفته گذشته 3 بار قطار بین شهری مورد حمله گروهک های آزادی بخش بلوچستان قرار گرفته است.

ناگفته نماند که گروه تروریستی جیش الظلم پنج ماه پیش مرزبانان ایران را ربود که تا کنون این مرزبانان در خاک بلوچستان پاکستان در اسارت این گروه تروریستی قرار دارند.

از طرفی هم مقامات ارتش پاکستان ادعا می کنند که منطقه ممنوعه داخل بلوچستان برای نیروهای امنیتی وجود ندارد. در حالی که مرزبانان ایران در چنگ گروه تروریستی جیش الظلم در بلوچستان هستند. مقامات ارتش پاکستان بارها وعده دروغگین به ایران برای آزادی مرزبانان را داده اند.

ارسال نظر

 
1