خبر فوری

 
 
آغاز جنبش علیه دولت اپوزیسیون از تاریخ 25 ژوئیه
کد خبر :176011926

12:31 1398/04/18


برچسب ها : اعتراضات, پاکستان, جنبش,

اپوزیسیون از آغاز جنبش علیه دولت فدرال پاکستان از تاریخ 3 مرداد (25 ژوئیه) خبر دادند. براساس گفته اسفندیار ولی، شهباز شریف در ایالت پنجاب، بلاول بوتو در ایالت سند، فضل الرحمن و آفتاب شیر پاؤ در خیبر پختون خوا، محمود خان اچکزئی و حاصل بزنجو نیز این جنبش را در ایالت بلوچستان آغاز خواهند کرد و پس از آغاز تظاهرات در سرتاسر کشور مرحله نهایی در اسلام آباد برگزار خواهد شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، اپوزیسیون از آغاز جنبش علیه دولت فدرال پاکستان از تاریخ 3 مرداد (25 ژوئیه) خبر دادند. براساس گفته اسفندیار ولی، شهباز شریف در ایالت پنجاب، بلاول بوتو در ایالت سند، فضل الرحمن و آفتاب شیر پاؤ در خیبر پختون خوا، محمود خان اچکزئی و حاصل بزنجو نیز این جنبش را در ایالت بلوچستان آغاز خواهند کرد و پس از آغاز تظاهرات در سرتاسر کشور مرحله نهایی در اسلام آباد برگزار خواهد شد.
حزب ملی عمومی ANP اذعان داشت اپوزیسیون از تاریخ ذکر شده جنبشی علیه دولت فدرال آغاز خواهند کرد. برای نجات مردم، دولت را باید به خانه خود بفرستیم.
اسفندیار ولی در ادامه گفت‌: دولت فدرال رکورد تورم 70 سال گذشته را شکسته و از سازمان بازرسی کل کشور (نیب) به عنوان یک وسیله ای ضد مخالفان سیاسی استفاده می‌کنند، حسابرسی بدون تبعیض نخست باید از منزل نخست وزیر آغاز شود. گفتنی است حزب مسلم لیگ(ن) یا پیپلزپارتی برای عضویت یا رهبری این جنبش تاکنون بیانیه ای منتشر نکرده اند و در جلسه اخیر تمامی احزاب APC به رهبری فضل الرحمن نیز تصمیم قطعی در این رابطه اتخاذ نشد، اما حزب ملی عمومی ANP مدعی شده است که جنبش علیه دولت از تاریخ 25 ژوئیه آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

 
1