خبر فوری

 
 
آغاز به کار نمایندگی های آژانس تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) در ایران و یونان
کد خبر :1067468939

09:44 1397/08/04


برچسب ها : FIA, اداره تحقیقات فدرال پاکستان, ایران, پاکستان, یونان,

یک مقام ارشد اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) خبر داده است که این دفتر اقدام به افتتاح نمایندگی در کشورهای ایران و یونان نموده است


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان،یک مقام ارشد اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) خبر داده است که این دفتر اقدام به افتتاح نمایندگی در کشورهای ایران و یونان نموده است و به زودی مدیر و دیگر کارکنان مربوطه فعالیت خود در این دفاتر را آغاز خواهند نمود.

این مقام ارشد اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) در ادامه گفت:وظیفه کارمندان و مدیران این نمایندگی ها،تحت نظر گرفتن فعالیت های قانونی و غیر قانونی مهاجران پاکستانی و دیگر فعالیت های آنان است.

تیم اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) پیش از این به منظور افتتاح نمایندگی های خود ،به کشورهای ترکیه،ایران و یونان سفر داشته اند،اما به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم،نمایندگی این اداره در ترکیه افتتاح نگردید.

پس از غرق شدن کشتی حامل مهاجرین پاکستانی در دریایی لیبی در 31 جنوری سال جاری، اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) تصمیم به افتتاح نمایندگی در کشورهای مختلف گرفت.

این مقام اداره تحقیقات فدرال پاکستان(FIA) افزود:نمایندگی های این اداره در ایران و یونان،وضعیت زندانیان در بند این کشورها خصوصا زندانیان پاکستانی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی گفت:قاچاقچیان انسان مسیر ایران و سپس ترکیه را برای انتقال افراد به کشورهای اروپایی انتخاب میکنند و قاچاقچی های انسان در مناطق در حال فعالیت هستند و با نماینده های خود در مناطق مختلف پاکستان در ارتباط هستند.

وی اظهار داشت:متوقف نمودن قاچاق جوانان از طریق کشتی به کشورهای اروپایی امری ضروری است زیرا در بسیاری از مواقع،جوانان مایل به مهاجرت با فرجام بدی مواجه میشوند.

وی افزود:زمانی که مهاجرین غیر قانونی پاکستانی مورد بازداشت نیروهای امنیتی و انتظامی قرار میگیرند،سفارت پاکستان در این کشورها تمامی تدارکات لازم برای بازگرداندن آنان و تهیه مدارک لازم را انجام میدهد.

وی در آخر گفت:به محض دریافت بودجه مربوطه،نمایندگی خود در ترکیه را نیز افتتاح و کارمندان نمایندگی های ایران و یونان را اعزام خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1