خبر فوری

 
آغاز آمادگی های دولت پاکستان برای ورود ولیعهد عربستان
کد خبر :999246786

16:25 1397/11/16


برچسب ها : پاکستان, عربستان سعودی,

دولت فدرال پاکستان آمادگی های خود به منظور پذیرایی و استقبال از ورود ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان به کشور را آغاز کرده است .


 

به گزارش راز نیوز ، دولت فدرال پاکستان آمادگی های خود به منظور پذیرایی و استقبال از ورود ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان به کشور را آغاز کرده است . ورود بن سلمان به پاکستان نه تنها موجب افزایش و گسترش روابط دو طرف بلکه باعث امضای توافقنامه های تاریخی میان دو طرف نیز می شود . جلسه ای به ریاست نخست وزیر پاکستان در این رابطه برگزار شد که در آن مقامات نیروهای دریایی ، وزیر نفت و وزیر گاز طبیعی شرکت کردند . در این جلسه اقدامات در زمینه خوراک ، اسکان و امنیت انجام شده برای استقبال و ورود بن سلمان به پاکستان مورد برسی قرار گرفتند . پس از ورود بن سلمان نه تنها قرار داد های مهمی میان دو کشور به امضاء می رسند ، بلکه قرار بر این است تا پاکستان از وی استقبال تاریخی نیز انجام دهد .

 

لازم به ذکر است که ولیعهد عربستان سعودی محمد بن سلمان در تاریخ 27 بهمن ماه وارد کشور پاکستان خواهد شد . سفیر عربستان سعودی در این زمینه از سخنرانی بن سلمان در اجتماع پاکستانی ها خبر داده و گفته است که این سفر ، سفری 2 روزه است .

ارسال نظر

 
1