خبر فوری

 
 
آزادی 7 تن از افراد بلوچ ربوده شده توسط نیروهای ارتش پاکستان
کد خبر :179260100

14:32 1400/04/31


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, آزادی بلوچستان, سازمان دانشجویان بلوچ, نیروهای ارتش پاکستان,

هفت تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نیروهای ارتش پاکستان، طی 72 ساعت گذشته آزاد شدند، دو نفر از آنها بدلیل اعمال خشونت زیاد توسط نیروهای ارتش توازن ذهنی خود را از دست داده اند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هفت تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نیروهای ارتش پاکستان، طی 72 ساعت گذشته آزاد شدند، دو نفر از آنها بدلیل اعمال خشونت زیاد توسط نیروهای ارتش توازن ذهنی خود را از دست داده اند.

منا جندوانی و تاو جندوانی افرادی هستند که طی عملیاتی توسط نیروهای ارتش پاکستان دستگیر شده بودند، این افراد بوسیله فروش اجناس در منطقه کاهان امرار معاش میکردند، این افراد روز سه شنبه در منطقه سویی آزاد شدند، آنها تحت تاثیر شکنجه و حبس طولانی مدت حافظه شان را از دست داده و حتی نام خود را نیز به یاد نداشتند، بنابر این تصاویر این افراد برای شناسایی هویت آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شد که منجر به شناسایی آنها شد.

اسامی سایر افراد آزاد شده به قرار ذیل است، لطیف سرکری بگتی فرد ربوده شده در سه سال قبل روز دوشنبه آزاد شد، یاسر عرفات فرد ربوده شده در سه سال قبل روز سه شنبه آزاد شد، فرد ربوده شده در تاریخ 14 اردیبهشت 98 بنام جوانسال فرزند گهنو بگتی آزاد شد، فرد ربوده شده در سه سال قبل بنام محمد ملوک و دانشجوی ربوده شده در 10 خرداد 98 آزاد شدند.

ارسال نظر

 
1