خبر فوری

 
 
آزادی 4 تن از شهروندان ربوده شده بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :428953418

12:52 1400/04/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

4 شهروند بلوچ که در عملیات های مختلف سرویس های اطلاعاتی پاکستان از مناطق مختلف ایالت بلوچستان ربوده شده بودند آزاد و به منزل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 4 شهروند بلوچ که در عملیات های مختلف سرویس های اطلاعاتی پاکستان از مناطق مختلف ایالت بلوچستان ربوده شده بودند آزاد و به منزل خود بازگشتند.

بر اساس اعلام منابع آگاه، چهار شهروند بلوچ به نام های بلال فرزند بخشی ساکن دلسر مند، قاسم فرزند عبدالغنی ساکن منطقه گومازی تمپ، منصور قمبرانی و طلال فرزند دوست محمد ساکن گومازی که در زمان های مختلف توسط ماموران سرویس های اطلاعاتی و نیروهای ارتش پاکستان ربوده شده بودند آزاد شدند.

بلال و قاسم نوزدهم خرداد ماه جاری از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان و طلال نیز از منطقه گومازی بخش تمپ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و سپس ناپدید شده بودند.

همچنین منصور قمبرانی کوهنورد بلوچستان و عضو انجمن شعر براهویی زبان که در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در یورش به منزل دکتر علی احمد قمبرانی دبیر کار حزب ملی بلوچستان(BNP) در منطقه سهراب خان قمبرانی شهر کویته ربوده شده بود نیز از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد و به منزل خود بازگشت.

علاوه بر این طلال فرزند دوست محمد نیز دوم خرداد ماه جاری به همراه 10 تن دیگر به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان از منطقه گومازی ربوده شده بود و اکنون پس از تحمل 40 روز اسارت آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1