خبر فوری

 
آزادی 2 و ربوده شدن 7 شهروند بلوچ توسط سرویس های امنیتی پاکستان از مناطق مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :1000885022

20:49 1402/02/12


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, خضدار, ربودن, ربودن افراد, ربودن افراد بلوچ, شهر نوشکی, شهرستان خضدار, شهروند, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

هفت شهروند بلوچ از مناطق خضدار، نوشکی و مستونگ ایالت بلوچستان توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان دستگیر و به مکان های نامعلومی منتقل شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | هفت شهروند بلوچ از مناطق خضدار، نوشکی و مستونگ ایالت بلوچستان توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پاکستان دستگیر و به مکان های نامعلومی منتقل شدند.

بر اساس جزئیات، اسامه و نصیب الله دانشجوی دانشگاه ملتان ایالت پنجاب فرزند حاجی واحد مینگل طی دو روز گذشته 10 اردیبهشت (30 آوریل) از منطقه قاضی آباد شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و بازداشت شدند.

از سوی دیگر، نیروهای امنیتی پاکستان چهار شهروند بلوچ دیگر به نام های دانشجو نادر حسین فرزند محمد خان و محمد آصف فرزند مراد را روز گذشته 11 اردیبهشت (1 مه) از منطقه کوشک و جاوید فرزند عبدالله و فهاد فرزند محمد وارث را از منطقه حعفر آباد شهرستان خضدار ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

هفتمین شهروند ربوده شده نیز به نام اسلم کرد از منطقه دشت شهرستان مستونگ به دست نیروهای امنیتی پاکستان ناپدید و به مکان های نامعلومی منتقل گردید.

همچنین حمزه فرزند شکاری و جوسل فرزند خیرو که در تاریخ 17 فروردین (6 آوریل) توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان از شهرستان بولان ربوده شده بودند، هم اینک از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان آزاد شده و به خانه خود بازگشتند.

ارسال نظر

 
1