خبر فوری

 
 
آزادی یک نوجوان ربوده شده بلوچ از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان پس از تحصن مردم محلی گوادر
کد خبر :273266945

11:32 1401/05/19


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, بندر گوادر, تحصن, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

به دنبال تحصن مردم شهر بندری گوادر در خصوص ربوده شدن یک فوتبالیست نوجوان بلوچ به نام محمد رفیق، نیروهای امنیتی پاکستان وادار به آزادی این نوجوان بلوچ شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| به دنبال تحصن مردم شهر بندری گوادر در خصوص ربوده شدن یک فوتبالیست نوجوان بلوچ به نام محمد رفیق، نیروهای امنیتی پاکستان وادار به آزادی این نوجوان بلوچ شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در شهر گوادر یک فوتبالیست نوجوان به نام حلیم محمد رفیق را منزل وی واقع در منطقه مجاهد شهر گوادر بازداشت نموده و به محل ناشناس منتقل کردند.

به دنبال بروز این رویداد مردم محلی با حضور در منطقه پدی زر مسیرهای مواصلاتی را مسدود نموده و به تحصن پرداختند. با تداوم تحصن اعتراضی مردم محلی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان نوجوان مذکور را آزاد کردند.

گفتنی است نقاط مختلف ایالت بلوچستان بار دیگر شاهد گسترش روند بازداشت شهروندان بلوچ به دست نیروهای ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی است و تنها طی دو شب گذشته تاکنون نه نفر از شهروندان بلوچ از نقاط مختلف ایالت بلوچستان به دست نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده‌اند، بنا بر اطلاعات منتشر شده 5 نفر از بازداشت شدگان آزاد شده‌اند.

ارسال نظر

 
1