خبر فوری

 
 
آزادی یک شهروند ربوده شده بلوچ به دست طالبان در نوشکی
کد خبر :1402097645

15:14 1399/06/01


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, طالبان افغانستان, مزار بلوچ, نوشکی,

یک شهروند بلوچ به نام مزار بلوچ که به همراه هشت تن دیگر توسط طالبان افغانستان ربوده شده و تحویل سرویس های اطلاعاتی پاکستان گردیده بود آزاد و به منزل خود بازگشت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یک شهروند بلوچ به نام مزار بلوچ که به همراه هشت تن دیگر توسط طالبان افغانستان ربوده شده و تحویل سرویس های اطلاعاتی پاکستان گردیده بود آزاد و به منزل خود بازگشت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مزار بلوچ به همراه 8 شهروند بلوچ دیگر توسط شبه نظامیان طالبان افغانستان از منطقه شوراوک واقع در نزدیکی منطقه مرزی افغانستان در سال 2014 میلادی ربوده شده بود.

طبق اعلام منابع آگاه، طالبان افغانستان پس از دستگیری این 9 شهروند بلوچ آنان را تحویل سرویس های اطلاعاتی پاکستان داده بودند و سازمان های امنیتی پاکستان این افراد را در بند خود نگاه داشتند.

از میان این 9 افراد تاکنون سه نفر آزاد شدند و 6 تن دیگر همچنان در بند سازمان های امنیتی پاکستان قرار دارند، پیش از این شهزاد لانگو و میتا خان ساسولی نیز آزاد شدند.

ارسال نظر

 
1