خبر فوری

 
 
آزادی یک شهروند بلوچ و ربوده شدن شش تن دیگر توسط نیروهای امنیتی پاکستان از استان کیچ
کد خبر :278482568

14:28 1398/05/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, صدای شهروندان ربوده شده بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

در حالی که یک شهروند بلوچ ساکن منطقه کیچ پس از گذشت سه سال از بند نیروهای امنیتی پاکستان آزاد گشته است، شش نفر از اهالی بلوچ استان های کیچ و آواران ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شدند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز در حالی که یک شهروند بلوچ ساکن منطقه کیچ پس از گذشت سه سال از بند نیروهای امنیتی پاکستان آزاد گشته است، شش نفر از اهالی بلوچ استان های کیچ و آواران ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان و ماموران سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شدند.

بر اساس جزئیات اعلام شده از سوی منابع محلی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در مناطق پیراندر، بازار مسکان و زیارت استان آواران 5 نفر از اهالی این مناطق به نام های طاهر خان فرزند محمد ساکن منطقه مسکان، هاشم و وحید فرزند دلمراد، وزیر نمبو و سخی داد ساکن منطقه زیارت را بازداشت و به منطقه نامشخصی منتقل نمودند.

طبق اعلام منابع آگاه محلی نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در حین یورش به منازل این مناطق اقدام به اذیت و آزار زنان و کودکان و غارت اشیای قیمتی نمودند و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی منطقه شدند.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین طی عملیاتی در استان کیچ بلوچستان یک شهروند بلوچ به نام بیبگر فرزند نور محمد از اهالی منطقه ملاچات را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

همچنین طبق اعلام منابع آگاه از منطقه کیچ، عبدالرزاق فرزند امید علی از اهالی منطقه گوکدان تربت پس از گذشت سه سال، آزاد و به منزل خود بازگشت.

ارسال نظر

 
1