خبر فوری

 
 
آزادی یک شهروند بلوچ ربوده شده توسط سازمان اطلاعات پاکستان پس از ده سال
کد خبر :1883616698

16:02 1398/04/21


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, صدای شهروندان ربوده شده بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

یک شهروند بلوچ که توسط ماموران سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شده بود پس از گذشت ده سال آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز یک شهروند بلوچ که توسط ماموران سازمان اطلاعات پاکستان ربوده شده بود پس از گذشت ده سال آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

بر اساس اعلام منابع آگاه یک شهروند بلوچ به نام مزار فرزند اومیت ده سال پیش توسط ماموران سازمان اطلاعات پاکستان از منطقه کیشنگی از توابع نوشکی ربوده شده بود.

طبق بیانیه صادر شده از سوی انجمن صدای شهروندان ربوده شده بلوچ این انجمن پس از مذاکره با دولت محلی در خصوص آزادی شهروندان ربوده شده بلوچ، فهرست 52 نفره از شهروندان ربوده شده بلوچ را به دولت ارائه دادیم و خواستار آزادی تمامی این افراد از بند سازمان های اطلاعاتی و امنیتی شدیم.

طبق این بیانیه، دولت محلی نسبت به تلاش برای آزادی تمامی افرادی که اسامیشان ارائه گردیده است قول مساعد همکاری داد و وزیر امور داخلی ایالت بلوچستان نیز یک نشست با مقامات دولت مرکزی را ترتیب داد و مقامات دولت مرکزی نیز در این زمینه قول همکاری دادند.

مقامات دولت مرکزی در این دیدار تاکید نمودند ما در حال انجام اقداماتی در این زمینه هستیم و این موضوع کمی زمان بر خواهد بود.

طبق این بیانیه، روند دیدار و رایزنی ها میان این انجمن و مقامات دولتی همچنان ادامه دارد.

انجمن صدای شهروندان ربوده شده بلوچ در پایان این بیانیه اعلام نمود در فهرست ارائه شده به دولت، اسامی افرادی مختلفی که از 7 الی 17 سال در بند سازمان های اطلاعاتی می باشند درج گردیده است.

ارسال نظر

 
1