خبر فوری

 
آزادی یک تن و ربوده شدن 6 فرد از استان خضدار بلوچستان
کد خبر :1667151918

15:53 1399/04/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ,

یکی از افراد ربوده شده آزاد شده و طی عملیات گسترده ارتش پاکستان در گریشه و جهاو، شش تن ربوده شده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| یکی از افراد ربوده شده آزاد شده و طی عملیات گسترده ارتش پاکستان در گریشه و جهاو، شش تن ربوده شده اند.

وزیر فرزند مراد که در تاریخ 24 خرداد سال جاری به دست نیروهای امنیتی پاکستان از منطقه گریشک خضدار ربوده شده بود، روز گذشته آزاد شده و به خانه خود بازگشته است. گفتنی است شخص نامبرده به دلیل شدت شکنجه توسط نیروهای ارتش پاکستان، پس از آزادی، به بیمارستان خضدار منتقل شده و در حالی که در بی هوشی به سر می برد، تحت درمان است.  

همچنین منابع بلوچ از ربوده شدن شش تن از افراد بلوچ طی عملیات نیروهای امنیتی و همکاری جوخه مرگ در گریشه و جهاو خبر داده اند. براساس فهرست منتشر شده، سنجر فرزند حسن ، نور بخش فرزند سلیم و خیبر بخش فرزند سلیم از منطقه گریشه و بلو فرزند نور محمد ساکن سکری دپ، محمد جمعه فرزند رسول بخش ساکن دومب و تاج محمد فرزند عطا محمد ساکن سور گر از منطقه جهاو دستگیر شده و به مکان نامشخصی منتقل شده اند. از طرفی منابع محلی از احتمال ربایش افراد بلوچ بیش از تعداد منتشر شده خبر داده و می گویند: ارتش پاکستان با تعداد نیروی بالا از چند روز گذشته به طور گسترده ای درحال عملیات در مناطق مذکوره و حوالی آن است، ارتش برای انتقال آذوفه و سلاح، از چهارپایان مردم محلی استفاده می کند.

ارسال نظر

 
1