خبر فوری

 
 
آزادی چند تن از افراد ربوده شده شیعه
کد خبر :1182578474

14:34 1398/05/26


برچسب ها : ارتش, افراد ربوده شده, پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شیعه,

صفحه صدای افراد ربوده شده شیعه در پیام تویتری با انتشار اسامی افراد ربوده شده شیعه بدست نقاب پوش های سازمان های اطلاعاتی پاکستان نوشت: مجاهد زیدی، زاهد کشمیری، محمد علی کشمیری، پس از سه سال اسارت آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.


کراچی: به گزارش راز نیوز، صفحه صدای افراد ربوده شده شیعه در پیام تویتری با انتشار اسامی افراد ربوده شده شیعه بدست نقاب پوش های سازمان های اطلاعاتی پاکستان نوشت: مجاهد زیدی، زاهد کشمیری، محمد علی کشمیری، پس از سه سال اسارت آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند. قابل ذکر است دو برادر دیگر مجاهد زیدی، همچنان در اسارت سازمان های اطلاعاتی پاکستان به‌سر می‌برند.

 

 


این صفحه در پیام تویتری دیگر خود خاطر نشان کرد، نعیم حیدر، حسین احمد جعفری، زاهد کشمیری، محمد علی کشمیری و فراز اصغر از جمله افراد بی‌گناهی هستند که سازمان های امنیتی پس از تحصن 13 روزه شیعیان مقابل منزل دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان در کراچی، به اتهامات واهی و خودساختگی پس از سه سال اسارت به قید ضمانت آزاد کردند.
این صفحه با اشاره به بیان ژنرال باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان که گفته بود "قلب من در کنار قلب افراد ربوده شده می‌تپد" با مطرح کردن سوالی، گفت‌: باوجود حد علاقه بیان شده نسبت به افراد ربوده شده، پس چرا شیعیان ربوده شده از سه سال گذشته، همچنان اسیر هستند؟ درصورتی که جرم این افراد حفاظت و دفاع از اماکن مقدسه است، پس چرا آنها را به دست قانون نمیسپارید؟ اگر این اقدام جرم باشد پس حقیقتا ژنرال راحیل شریف (فرماندهی اسبق ستاد ارتش پاکستان) نیز مجرم است.

ارسال نظر

 
1