خبر فوری

 
 
آزادی سه تن از افراد ربوده شده بلوچ و ربوده شدن یک تن دیگر به دست نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1067339248

13:43 1402/03/12


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان بولان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

همزمان با آزادی سه نفر از افراد ربوده شده بلوچ از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان، یک فرد بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت و ناپدید شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با آزادی سه نفر از افراد ربوده شده بلوچ از بند سازمان های اطلاعاتی پاکستان، یک فرد بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان بازداشت و ناپدید شد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان صبح روز پنجشنبه با یورش به مغازه فردی به نام پیر جان واقع در منطقه تمپ دازن از توابع شهرستان کیچ یک جوان بلوچ به نام میران فرزند عبدالوهاب از اهالی دازن تمپ را دستگیر و به همراه خود بردند.
از سوی دیگر خبرهای واصله از شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان حاکی از آن است که عاطف فرزند محمد حنیف جمالدینی که ۴ خرداد ماه جاری توسط نیروهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود از بند سازمان های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشت.
این در حالی است که برادر وی به نام سفیان که دسامبر سال گذشته توسط نهادهای امنیتی پاکستان ربوده شده بود همچنان در زندانهای مخوف اطلاعاتی پاکستان قرار دارد.
همچنین اعظم بلوچ فرزند جمیل احمد که ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ به دست نیروهای امنیتی پاکستان از منطقه جهاو شهرستان آواران ربوده شده بود پس از تحمل نزدیک به ۱۰ ماه اسارت از بند سازمان های اطلاعاتی آزاد و به منزل خود بازگشت.
علاوه بر این یک فرد دیگر بلوچ به نام حاجی عزیز پدر محمد قاسم سمالانی که طی عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در سال ۲۰۱۸ میلادی از منطقه اندس چلری شهرستان بولان ربوده شده بود پس از گذشت ۵ سال آزاد و به منزل خود بازگشت.
این در حالی است از دیگر افراد ربوده شده به همراه عزیز سمالانی در عملیات بولان همچنان هیچ اطلاعی در دست نیست.

ارسال نظر

 
1