خبر فوری

 
 
آزادی دو فرد ربوده شده بدست نیروهای ارتش پاکستان در بلوچستان
کد خبر :562906850

17:00 1400/04/29


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, اعتراضات, صدای افراد ربوده شده بلوچ, نیروهای ارتش پاکستان,

دو فرد بلوچ ربوده شده بدست نیروهای ارتش پاکستان در سه سال پیش اکنون رها شده و به خانه خود بازگشتند


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| دو فرد بلوچ ربوده شده بدست نیروهای ارتش پاکستان در سه سال پیش اکنون رها شده و به خانه خود بازگشتند.

اسامی افراد رها شده یاسر عرفات ساکن منطقه مستونگ و لطیف سرکری ساکن منطقه دیره بگتی است، این افراد سه سال قبل بدست نیروهای ارتش پاکستان ربوده و ناپدید شده بودند.

لازم به یادآوری است تعداد افراد ربوده شده بدست نیروهای ارتش در حال افزایش است، خانواده افراد گمشده برای نجات آنها در کمپ تحسن افراد ربوده شده بلوچ در حال اعتراض هستند، از سوی دیگر اردوی اعتراضی در روز عید برای آزادی افراد ربوده شده مقابل باشگاه مطبوعاتی کراچی زده شده است و اعتراضات مقابل باشگاه مطبوعاتی کویته ساعت 3 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

دختر دکتر دین محمد بلوچ فرد ربوده شده بدست ارتش، روز گذشته در یک پیغام ویدیویی گفت: در روز عید به مجرمان بزرگ نیز تخفیف داده می شود و اعضای خانواده با آنها اجازه ملاقات دریافت میکنند و برای آنها لباس و کفش نو میبرند، در حالی که ما در این روز نیز مقابل باشگاه مطبوعاتی با اعتصاب غذا منتظر خبر از عزیزانمان هستیم.

وی ادامه داد: انسان وقتی جامعه متمدن را بوجود آورد ابتدا سیستم قانون و عدالت را برپا کرد با توسط آن فرد متهم مجرم شناخته شود، و تنها کسی که مجرم باشد مجازات شود، اما در این کشور دموکراتیک اسلامی تمامی افرادی که با متهم و خانواده او در ارتباط هستند به همان اندازه مجازات می شوند و این مختص مستضعفین مانند ماست.

ماما قدیر بلوچ گفت: مانند هر عید دیگر در این عید نیز صدای افراد ربوده شده بلوچ اعتراضات خود را مقابل باشگاه خبرنگاران شال انجام خواهد داد همچنین صدای افراد ربوده شده بلوچ یک اردوگاه اعتراضی مقابل باشگاه مطبوعاتی کراچی ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1