خبر فوری

 
 
آزادی دو تن و ربوده شدن یک فرد بلوچ
کد خبر :1721844260

17:55 1398/05/30


برچسب ها : ارتش, افراد ربوده شده, بلوچستان, پاکستان,

نیروهای امنیتی پاکستان یکی از جوانان ساکن پنجگور را دستگیر و به جای نامشخصی منتقل کردند و دو تن از جوانان مقیم مستونگ و تربت نیز آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی پاکستان یکی از جوانان ساکن پنجگور را دستگیر و به جای نامشخصی منتقل کردند و دو تن از جوانان مقیم مستونگ و تربت نیز آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

گفتنی است نیروهای امنیتی چهار روز قبل یکی از دانشجویان به نام شاه نظر فرزند خدا نظر را از منطقه پروم کلکشان استان پنجگور دستگیر کرده و به جای نامشخصی منتقل کردند.
از طرفی نیز یکی از جوانان دانشجوی بلوچ با نام شیروز احمد قمبرانی فرزند محمد باقر که در تاریخ 30 فروردین 1398 از منطقه هرنائی مستونگ توسط ارتش ربوده شده بود آزاد شده و به خانه خود بازگشته است. پدر جوان نامبرده پس از تایید خبر آزادی فرزندش، از نقش صدای افراد ربوده شده بلوچ قدردانی کرد.
لازم به ذکر است یکی دیگر از جوانان بلوچ به نام نظر دوست از ادبیات دان های بلوچ نیز که در تاریخ 15 اسفند 1397 ربوده شده بود نیز آزاد شده است. وی از سربازان ارتش مسقط است که برای تعطیلات به پاکستان بازگشته بود که توسط نیروهای امنیتی ربوده شده بود.

 

 

ارسال نظر

 
1