خبر فوری

 
 
آزادی دو تن از افراد ربوده شده شیعه
کد خبر :1903737923

19:48 1398/08/21


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, پاکستان, شیعه, کراچی,

صفحه رسمی جنبش افراد ربوده شده شیعه در پیام تویتری خود با انتشار خبری از آزادی دو تن با اسامی حیدر رضوی و اظهر عباس از افراد ربوده شده شیعه به دست نقاب پوش های امنیتی پاکستان ، خبر داد.


کراچی: به گزارش راز نیوز، صفحه رسمی جنبش افراد ربوده شده شیعه در پیام تویتری خود با انتشار خبری مبنی بر آزادی دو تن با اسامی حیدر رضوی و اظهر عباس از افراد ربوده شده شیعه به دست نقاب پوش های امنیتی پاکستان و بازگشت آنها نزد خانواده هایشان، خاطر نشان کرد که تلاش ها همچنان برای آزادی دیگر افراد در اسارت نیز ادامه خواهند داشت. صفحه در پیام خود ضمن تشکر از همکاری سازمان های اطلاعاتی، آزادی این افراد را مرهون زحمات شبانه روزی افراد جنبش و دعای خیر مردم دانست و افزود، ما باری دیگر به طو واضح و آشکار اعلام می کنیم که فرزندان مذهب شیعه هیچگاه دست به اقدامات تروریستی نزده ون نخواهند زد، هرچند که ما مخالف با دولت هستیم، اما هیچگاه به سرزمین مادری خود خیانت نکرده و نخواهیم کرد، بنابراین سازمان های مربوطه باید بین ما و عناصر تروریستی و افراد وابسته به این عناصر فرق بگذارند.

لازم به ذکر است سازمان های اطلاعاتی پاکستان از مدتها طی اقداماتی درپی یورش های شبانه به منازل برخی از افراد شیعه، آنها را به جرم ساختگی دستگیر کرده و برای مدتهای طولانی ناپدید میکنند و درصورت ارائه این افراد ربوده شده به دست نقاب پوش های امنیتی پاکستان به مقامات قضایی پاکستان، سازمان های مربوطه تاکنون نتوانسته اند جرم این افراد را به اثبات برسانند. طبق تحلیل برخی از کارشناسان پاکستان، این اقدامات تنها برای سرکوبی جامعه شیعه و جلوگیری از قدرت گرفتن آن در این کشور صورت می گیرند.

ارسال نظر

 
1