خبر فوری

 
 
آتش بس 12 روزه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان توسط نور ولی محسود
کد خبر :880261061

18:16 1401/02/10


برچسب ها : آتش بس, افغانستان, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دولت پاکستان, سخنگوی تحریک طالبان پاکستان, فرماندهان تحریک طالبان پاکستان, نور ولی محسود,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) آتش بس 12 روزه اعلام کرد و این حکم از 29 ماه مبارک رمضان (1 می) اجرایی می شود.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان (TTP) آتش بس 12 روزه اعلام کرد و این حکم از 29 ماه مبارک رمضان (1 می) اجرایی می شود.

سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با اشاره به تصمیم فرمانده تحریک طالبان پاکستان  از شبه نظامیان خواست تا به تصمیم آتش بس احترام بگذارند.

شب گذشته 9 اردیبهشت (29 آوریل) نور ولی محسود رئیس گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه ای گفت: با آرزوی حسن نیت برای ملت پاکستان، عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان این کشور به ویژه قوم و قبایل خیبر پختون خوا و بلوچستان تبریک عرض کرد و گفت: آتش بس از 29 رمضان تا 10 شوال اعلام شده است و تمام جنگجویان طالبان بایستی تصمیم آتش بس را به شدت اجرا کنند.

لازم به ذکر است که بزرگان قبایل در هفته های اخیر برای دیدار با رهبران تحریک طالبان پاکستان به افغانستان سقر کرده اند.

ماه گذشته، یک سخنگوی ارتش پاکستان گفت:هیچ مذاکره ای با تحریک طالبان پاکستان صورت نگرفته است و نیروهای امنیتی در حال انجام عملیات علیه این گروه می باشند.

حملات اخیر علیه نیروهای امنیتی پاکستان توسط تحریک طالبان پاکستان در سراسر مرز افزایش یافته بود که منجر به تنش میان دولت پاکستان و اداره طالبان افغانستان گردید.

ارسال نظر

 
1